Suzuki uruchomiło usługę sieciową SUZUKI CONNECT, która pozwala na stałe monitorowanie samochodu za pośrednictwem aplikacji instalowanej na smartfony.
SUZUKI CONNECT powiadamia użytkownika pojazdu m.in. o włączonych światłach, aktywowaniu kontrolnej lampki informującej o awarii, zbliżającym się przeglądzie, uruchomieniu pojazdu bez wiedzy użytkownika i zmianie lokalizacji samochodu.
Za pośrednictwem aplikacji SUZUKI CONNECT można również zdalnie blokować oraz odblokować zamki drzwi – funkcja jest nieaktywna w wypadku zablokowania zamków pilotem.
Usługa lokalizacji pojazdu pozwala na odnalezienie samochodu Suzuki na parkingu oraz udostępnienia jego położenia.
Użytkownik pojazdu może wyświetlić historię jazdy z ostatnich 18 miesięcy, zawierającą informacje o średnim zużyciu paliwa, pokonanych dystansach oraz miejscach rozpoczęcia i zakończenia podróży.
W celu uruchomienie usługi SUZUKI CONNECT należy skontaktować się z autoryzowanym dilerem Suzuki.
Aktualnie SUZUKI CONNECT jest dostępne dla użytkowników Suzuki S-Cross bieżącej generacji. Wkrótce nowa usługa obejmie również inne modele Suzuki.
„Suzuki SWIFT. Dla każdej Ciebie!” pod takim hasłem wystartowała nowa kampania promująca miejskie Suzuki z nadwoziem hatchback.
Dowiedz się więcejZ radością informujemy o otwarciu nowego salonu i serwisu Suzuki w Plewiskach (zachodnia część Poznania).
Dowiedz się więcejPo polskiej premierze na Poznań Motor Show czas na pierwszy, na razie kameralny i zamknięty, pokaz najnowszego Suzuki e VITARA.
Dowiedz się więcejSuzuki dostarczyło 46 motocykli organizatorom słynnego wyścigu kolarskiego Giro d’Italia, jednego z trzech najważniejszych wyścigów etapowych świata – w tym gronie znajdują się również Tour de France oraz Vuelta a Espana.
Dowiedz się więcej