Suzuki Motor Poland w 2016 roku osiągnęło wzrost sprzedaży o blisko 15%, czego wynikiem była rejestracja 7695 nowych samochodów tej marki.
Rok 2016 przyniósł znakomite wyniki sprzedaży Suzuki Motor Poland. Został osiągnięty wzrost sprzedaży samochodów sięgający 15%, czyli w 2016 sprzedano o 984 samochodów więcej niż w roku poprzednim.
Suzuki stale poszerza i modernizuje swoją ofertę. W 2016 roku do gamy tej japońskiej marki dołączyły aż trzy nowe modele: miejskie Baleno, nowy crossover SX4 S-CROSS, a w grudniu kompaktowy SUV - Ignis. W ubiegłym roku najpopularniejszym modelem okazała się Vitara, której sprzedaż stanowi aż 38% całkowitej sprzedaży Suzuki w 2016 roku. Bardzo zbliżone wyniki sprzedaży modeli SX4 S-CROSS i Baleno (odpowiednio 20,6% i 20,9%) plasują je na drugim miejscu ex aequo.
W 2015 roku Suzuki Motor Corporation ustanowiło plan "Suzuki Next 100", który określa działania, jakie mają zostać podjęte w okresie dzielącym firmę od setnego jubileuszu w 2020 roku. W tych pięciu latach firma skoncentruje swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w ciągu 5 lat Suzuki zamierza wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów. Celem jest zwiększenie sprzedaży do 3,4 miliona sztuk w 2020 roku z poziomu 2,87 miliona sztuk, osiągniętego w 2014 roku.
„Suzuki SWIFT. Dla każdej Ciebie!” pod takim hasłem wystartowała nowa kampania promująca miejskie Suzuki z nadwoziem hatchback.
Dowiedz się więcejZ radością informujemy o otwarciu nowego salonu i serwisu Suzuki w Plewiskach (zachodnia część Poznania).
Dowiedz się więcejPo polskiej premierze na Poznań Motor Show czas na pierwszy, na razie kameralny i zamknięty, pokaz najnowszego Suzuki e VITARA.
Dowiedz się więcejSuzuki dostarczyło 46 motocykli organizatorom słynnego wyścigu kolarskiego Giro d’Italia, jednego z trzech najważniejszych wyścigów etapowych świata – w tym gronie znajdują się również Tour de France oraz Vuelta a Espana.
Dowiedz się więcej